zondag 24 april 2016
Liefste dagboek,
Ik ga je een fantastisch verhaal kunnen vertellen vandaag.

Een leuk gesprek

Een tijdje geleden heb ik een meisje leren kennen. Het begon allemaal, zoals altijd wel het geval is, via een simpel gesprek. Het gesprek was zo goed, dat er nog vele gesprekken volgden. Zelfs een echte date. 

Reuma en een partner? 

Die vraag heb ik mij in het begin ook gesteld: Een reumatische aandoening hebben en een partner, kan dat wel? Vandaag heb ik ondervonden dat dat zeker kan.

Afspreken in real life

Na een hele tijd met elkaar te praten over het internet, werd het tijd om elkaar ook daadwerkelijk in het echt te ontmoeten. Ik kende haar immers alleen van een foto, niet in het echt.

We hadden afgesproken bij de bioscoop, leek ons een goede plaats om af te spreken: onze eerste date dus. In het begin is dat even wennen, maar na een tijdje word je wat losser.


Zo mijn dagboek, nu weet je ineens wat het leuke nieuws was en waarom ik zo blij ben.
Tot de volgende keer dagboek.

Veel liefs,
Tommy


 


0 reacties:

Een reactie posten